دانلود سریال شهرزاد فصل 2

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم , عاشقانه های شهرزاد فصل 2 دوم, عکسهای سریال شهرزاد 2

دانلود سریال شهرزاد فصل 2

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم , عاشقانه های شهرزاد فصل 2 دوم, عکسهای سریال شهرزاد 2

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم 2, سریال شهرزاد 2 , عاشقانه های شهرزاد , دانلود سریال شهرزاد فصل دوم 2 , عکسهای سریال شهرزاد فصل دوم 2, بازیگران سریال شهرزاد فصل 2

  • ۰
  • ۰

مصطفی زمانی: دریافت جایزه دیگر برای من مهم نیست !

مصطفی زمانی فرهاد سریال شهرزاد: دریافت جایزه دیگر برای من مهم نیست !

مصطفی زمانی فرهاد سریال شهرزاد مصطفی زمانی بازیگر سریال شهرزاد گفت: دریافت جایزه دیگر برای من مهم نیست !

مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون ، در خصوص تجربه بازی در فیلم «یک روز بخصوص» گفت: همکاری با اسعدیان در این فیلم خوب بود و یکی از بهترین تجربه های دوران کاری من به حساب می‌آید.

مصطفی زمانی فرهاد سریال شهرزاد: دریافت جایزه دیگر برای من مهم نیست !

بازیگر «شهرزاد» در مورد استقبال مخاطب از فیلم اسعدیان عنوان کرد: تجربه به من ثابت کرده که نمی توان میزان استقبال از یک فیلم را پیش بینی کرد. زمانی در پاسخ به این سوال که اگر فیلم «یک روز بخصوص» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند صاحب دریافت سیمرغ خواهید شد، اظهار داشت: دریافت جایزه دیگر برای من مهم نیست؛ یعنی در ابتدا که یک بازیگر به دنیای فیلم و سینما ورود پیدا می کند بردن جایزه مهم است اما در آینده متوجه می شوید فقط مراسمی است که نباید روی کار شما تاثیر بگذارد و ذهن هنرمند را به سمت خود بکشد.

گفتنی است؛ اسعدیان «یک روز بخصوص» را پس از چهار سال دوری از سینما سال گذشته کلید زد. این فیلم اثری متفاوت از دیگر ساخته های این کارگردان است.

برای خواندن جزئیات فصل دوم سریال شهرزاد اینجا کلیک کنید

دانلود سریال شهرزاد فصل 2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی