دانلود سریال شهرزاد فصل 2

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم , عاشقانه های شهرزاد فصل 2 دوم, عکسهای سریال شهرزاد 2

دانلود سریال شهرزاد فصل 2

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم , عاشقانه های شهرزاد فصل 2 دوم, عکسهای سریال شهرزاد 2

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم 2, سریال شهرزاد 2 , عاشقانه های شهرزاد , دانلود سریال شهرزاد فصل دوم 2 , عکسهای سریال شهرزاد فصل دوم 2, بازیگران سریال شهرزاد فصل 2

  • ۰
  • ۰

ماندگارتربن دیالوگ های عاشقانه سریال شهرزاد

در ادامه زیباترین عاشقانه های سریال شهرزاد به صورت دیالوگ آماده شده است. دیالوگ های عاشقانه سریال شهرزاد را بخوانید و لذت ببرید.

ناب ترین دیالوگ های سریال شهرزاد

دیالوگ های ماندگار و عاشقانه سریال شهرزاد

دیالوگ های عاشقانه سریال شهرزاد :

عاشقانه های شهرزاد و فرهاد در کافه نادری

فرهاد: شهرزاد دلم می خواست یه سدایی داشتم که همه می شنیدند. داد می زدم می گفتم ما تو یه جای غریبی از تاریخیم. بعدها سد سال بعد، مردم این روزها یادشون می مونه. این روزها خیلی ملتهبه شهرزاد!
 

شهرزاد: آره ملتهبه، ملتهب و بلاتکلیف! چه خواب بدی من دیدم دیشب!
 

فرهاد: می خوای برات تعبیرش کنم؟
 

شهرزاد: نه، اصلا هتا نمی خوام تعریفش کنم!
 

فرهاد: خیلی خب، تعریفش نکن ولی یادت باشه دکتر مصدق تاب میاره این همه هجمه را! خصوصا الان که شاه گذاشته از مملکت رفته بیرون.
 

شهرزاد: این یعنی طرفدارای شاه هم ممکنه جری تر شده باشن.

 
فرهاد: این یعنی اختیار تام برای دکتر مصدق و دکتر فاطمی. خصوصا این که دکتر فاطمی پیشنهاد خلع سلطنت کرده. یعنی دموکراسی و جمهوری.

 

شهرزاد: فکر نمی کنی این تندروی ها ممکنه باعث شه همینی هم که داریم از دست بدیم؟
 

فرهاد: کدوم تندروی شهرزاد؟ پیشنهاد دکتر فاطمی خواسته همه مردمه. اینا نشونه های خوبیه.
 

شهرزاد: میونه این همه نشونه های خوب من کجا وایسادم؟
 

فرهاد: ... تو بهترین نشونه این روزای من. یک دست جام باده و یک دست زلف یار / رقصی چنین میانه میدانم آرزوست / کول دانلود

برای خواندن جزئیات فصل دوم سریال شهرزاد اینجا کلیک کنید

دانلود سریال شهرزاد فصل 2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی